hubba bubba

2012-11-07@01:19:00
 
1. Fina småsaker jag köpte på Maritas inredningsparty, bild härifrån. | 2. Jag och Sandy har förlovat oss. Det blir sommarbröllop på Hawaii, vi är skitkära, superlyckliga och allt sånt där annat ni antagligen redan vet. Thihi! | 3. Nya stammisar på Å. | 4. Helgfrulle à la fiberhusk-Sandra. | 5. Man vet att man kärat ner sig ordentligt i en låt när man gör den till en helt egen spellista och har den snurrandes på repeat i tre dagar. | 6. Min nyfunna irish-lover-kompanjon. | 7. En cigg för de svaga och en för de starka. Eller tvärtom beroende på hur man ser det. | 8. Har hakat på bakåtslicktrenden. Fancy, huh? ;-) | 9. Buzz och glass i stora lass (herrejösses, jag lirar världsklass)! Hähä. | 10. Hembakad paj med broccoli, rökt skinka, champinjoner och chèvre. Godaste på länge länge länge! :-) | 11. Julbaksplaner!
 
Idag var jag ner till Becca och Karin på Dressmann en snabbis. Beccis bjöd på kaffe och så bokade vi in den första av våra julmyskvällar till om ett par veckor. Då ska det bakas, ätas tomtegröt och tittas på julfilm. Skönt, då behöver man liksom inte oroa sig över att det inte kommer börjas i tid! Sen lagade jag smaskpajen. Det tog bara 17 timmar, men det var det fan värt, för jag har nog aldrig ätit en godare paj. Nej. Faktiskt inte. Efter det drog jag till Friskis med Johanna och Elin och körde roliga station/bas 75 och från och med nu ska jag aldrig mer titta konstigt på träningsknarkande människor, för galet hög blir man ju! Längtar redan till nästa pass!
 
Urhhh, nu orkar inte ögonlocken med längre. GodnattizzzzzZZZzzzZZZZ!

Kommentarer
Postat av: JF

haha, heja heja nu kör vi! ;D

2012-11-07 @ 14:42:02
URL: http://follee.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0