i'm off in an hour and i know where we can go

2012-10-30@14:22:08
 
Lite mys från den senaste tiden. Snart ska jag laga till lite lunch, plöja ännu en Filip och Fredrik-poddis och fnurla på vad jag och A-K kan koka ihop för mat ikväll på vår romantiska middagsdejt. Kanske ska ta mig ut en sväng också så jag får röra lite på arslet, för nu börjar jag känna av musarmar, skrivbordsarmbågar, soffryggar och gud vet vad. Igår hade jag visst totalisolerat mig själv hemma och inte lämnat lägenheten på hela dagen. Det kändes ovanligt dåligt. Kan kanske vara mitt undermedvetna som laddar upp med vila inför superpasset på Friskis som jag och Elin ska på imorgon. Kommer antagligen ta tillbaka detta sent imorgon kväll, men just nu är jag pepp som en tok!
 
Och just ja, måste föreslå en låt som ni kan lyssna på om ni vill gråta ohämmat, nämligen denna. Fick den av Emma för flera flera år sen, och fy fan alltså, jag tycker den är så brutal på det där cheesy sättet som jag hatälskar! Kom på imorse att nu var det rätt så länge sen jag grät och då sätter jag alltid på den här sen sitter jag där med klumpen i halsen och bara gråter, gråter och gråter utan hejd. Låt säga att jag kör den på repeat kanske fem gånger, ja, då bölar jag rakt ut i minst tjugo minuter. Och det, mina vänner, får vara mitt bästa tips till er idag! Jag skulle nog uppskatta det ohejdade gråtet till 70% jobbigt och 30% skönt, men sååååå värt det i det långa loppet. :-) Puzzis!

Kommentarer
Postat av: JF

Supergillar din blogg snygging! <3

2012-10-30 @ 20:56:48

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0