to the market!

2012-09-16@16:00:57
 
Förra söndagen åkte jag och Inger traditionsenligt till Torshälla marknad. Vi hade det så där traditionsenligt mysigt som vi alltid har det när vi fikade goda mackor på Amarant, träffade några av hennes gamla vänner, tog en sväng på Ebelingsmuseet och frossade i strömmingsmackor från favoritströmmingsvagnen. Vi köpte fina handgjorda drömfångare och jag fyndade en mössa som var så gosig att jag inte ville ta av mig den på flera dygn. På kvällen brassade jag vidare på filmmys i Marres nya lägenhet (och hittade rätt på FÖRSTA försöket!!!). Dagen efter hade Marre skola så jag tog på mig spenderarbrallorna och drog runt på stan ända tills kvinnan fick lunchrast och gjorde mig sällskap. Då blev vi uppraggade av Eskilstuna-Kuriren och fick posera luktandes på parfymer till deras helgbilaga. De sa att det var för att vi passade in i den målgrupp som de inte hade gjort testet på än, men jag är nog faktiskt 99% säker på att det var för att jag hade en sån snygg mössa.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0