bop-de-bop

2013-02-12@12:14:05
 
Mina fina smulz på Å i lördags, någon gång medan vi fortfarande var anständiga och trevliga tjejer. Egentligen skulle nog en offentlig ursäkt till alla stackare som råkade ut för mina och Beccas odrägligheter några timmar senare sitta fint, men mest av allt vill jag bara tacka för att ni gav oss en så in i helvete rolig kväll. I söndags var jag på middag hos en annan favoritfamilj – les Fredrikssons ute i Hökbyn. Alltid lika mysigt och trevligt! <3
 
Nu håller jag på att förbereda mig mentalt för vad som brukar kunna bli årets mest kaosartade dag, i alla fall om man jobbar på ICA Ettan. Jag säger som Henke: har ni inget bättre för er – sätt er på en stol ute på parkeringen och låt er roas av alla människor som febrilt kämpar för att få en bilplats och sina efterlängtade semmelpåsar. Högst underhållande!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0