well, it's hard to dance with the devil on the back – so let's just shake him off, shall we?

2013-02-09@12:34:53
 
1. Min och cyklistens feta hemlagade nötburgare som jag haft cravings på i flera veckor nu. | 2. Hej solen #1! | 3. Obeskrivlig lycka. Om karln klipper sig lagom till augusti blir den ännu lite obeskrivligare! | 4. Mitt favvolack ”I am not a kiwi” från H&M. | 5. Snart gör jag och A-K Playa del Ingles ännu en gång! | 6. Har för första gången i mitt liv lyckats skapa osönderkokt potatis! #stoltchey | 7. Hej solen #2! | 8. Mina nya kärlekar. Med dem på känner jag mig lite gangstah och det är ju alltid trevligt.
 
Den här veckan kör jag extrainsatt jobbhelg, men det spelar ingen roll, jag får alltid helgfeeling i alla fall, även om jag jobbar! Idag har jag testat en helt ny smuttiingrediens – svarta vinbär, och det var supergott. Oväntat supergott faktiskt eftersom jag trodde att jag inte tycker om svarta vinbär, men där hade jag ju tydligen tokfel. Och ÄNTLIGEN är jag helt återställd efter nästan en veckas sjukligheter. Slogs av den inte helt genomtänkta tanken att den som uppfann förkylningen och alla andra såna där fjantiga sjukdomar kanske gjorde det bara för att vi ska uppskatta vardagen som sjutton när vi blivit friska igen? I såna fall var det ett ganska smart drag för nog fan fungerar det! Ikväll blir det en eller två eller tre irish med mina söta smulkarameller downtown. Nu ska jag äta korvstroganoff, fläta mitt hår och skriva önskelistor.
 
Trevlig helg på er! :-)

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0