toodelz onsdag!

2014-02-05@09:58:39
Och tooooodelz friendos! Förra veckan var jag och hälsade på hos mina favoriter Céline, Emma och Patrik för att fira lilla Cillisens ettårsdag i efterskott. Blev bjuden på tårta med gottigt Zoo-fluff och hembakade Oreo-cakepops! Céline verkade uppskatta sin pressy – en mjukisdress som jag faktiskt tycker att varje bekväm kvinna bör ha i sin ägo.
 
I fredags var det fest kan man säga. Eller vid den där tidpunkten var det fortfarande lugnt och vi var fortfarande anständiga. Sen åkte Maria hem, vilket hon gjorde klokt i, och jag och Linnea mötte upp Emelie för att gå ut och dansa. Resten är preskriberat! (Men efter allt mitt tiggeri om party kan vi i alla fall säga att jag fick så jag teg.)
 
Efter skolan igår kväll pallrade jag mig över till Becca och Greven och lillfis W. Becca och jag gick ut för att peppra lite vin och vår favoritskaldjurspasta på Tabban. Kärlek! Och så dagens smuttifrullis! Nu blir det upp och hoppa – heldagsjobb står på schemat idag! PöZzZzZråååå!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0