en gammal stöt

2014-11-13@16:54:20
Haha, alltså random bilder! Men ni vet ju, jag suger på att dokumentera livet. Så då minns jag ju knappt vad jag har gjort för roligheter. Av iPhonen att döma har jag i alla fall ätit en väldig massa god mat (typ varje dag, hela tiden – min karl göder mig), varit ute och partajat på BMB med snygg-Linn på jobbet (hon är 95:a. Om jag kände mig som en gammal stöt? Eh. Dör.), gått introduktionsvarv på gymmet med Johanna (världens bästa tjej som orkar introducera en megarookie som jag, hehe), rensat i förrådet (och hittat varifrån mina snyggener kommer ifrån) samt fått besök av mina toppfavoriter Rebecca och Winston.
 
Det är så mycket nu. Eller nu och nu, det är mycket hela förbaskade tiden! Men det är mycket jävla okej också, för det är bara roliga saker som tar upp min tid (säger jag nu när jag precis tagit mig igenom två härliga små mystentor och har ett par-tre veckor kvar till nästa – living in denial, hej). Men jag ser till helheten och den är fantastisk. Se till att älska er vardag, folk!
 
Nu ska jag iväg och träna sen kommer Marre Muffs hit och hänger! Lucky me!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0