PIZZAMIDDAG OCH DONKENLUNCH

2015-08-21@08:07:01
I onsdags åkte vi ju till bästa Johanna och Tomas och lagade pizza med utskuren biff, sparris, lök, champinjoner, feta, whiskycheddar, pinjenötter och ruccola. Alltså den blev såååå god, hu hu. Dessutom hade Johanna gjort en pizzasallad till som var från himlen. Älskar kål! Haha. Vi satt och kacklade ute på balkongen hela kvällen och kom som vanligt där ifrån alldeles för sent, hehe.
 
Igår hade Winston sin första helt egna dag på förskolan så då fick jag ta på mig att vara dagvakt åt Rebecca (så att hon inte skulle springa iväg till dagiset och stå och smygspana i en buske osv). Det gick väldigt bra! Vi solade lite i Rudbecksparken, köpte vår nya standardlunch från Donken och sen när hon gick för att hämta hem lillprutten igen så låg jag på deras balkong och stekte och läste VLT. Inte helt fel med dessa lediga soliga dagar alltså! Idag är min sista av dessa tre, så imorgon är det bara på't igen på jobbet, men jag är ledig fem dagar på raken nästa vecka så jag ska nog klara mig tills dess, hehe. Nu ska jag kuta iväg en snabbis till gymmet, sen blir det Löga med Marre och födelsedagsfirande på Svedjevägen ikväll.
 
Ha en underbar fredag! :-*
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0