SHOLLAUS 27 BARRE!

2015-12-13@16:02:15
Åh, underbara helg. I adore you. Så JÄVLA skönt var det, efter en hektisk vecka, att vakna upp igår och ha en helt ledig dag med min kille. Jag hade egentligen tänkt göra en massa vettiga saker, men jag beslöt mig istället för att catch the fucking day och bara njuta mitt i allt. Balsamera själen lite och boosta batterierna så att säga. Så vi började med en sen pannkaksfrullis. Smöret var galet gammalt men de blev goda ändå.
 
Vi chillade omkring och bara mös i flera timmar. Sen fick vi i alla fall tummen ur och beslöt oss för att montera upp våra nya fina prints som vi köpt här. Eller vi och vi, det var mest S som monterade. Men jag var i alla fall socialt stöd under tiden och lite projektledare när jag stod där och pekade och tyckte till, hehe. 
 
Det här var den gamla tavla som nu tyvärr har åkt ut.  
 
Och dessa är våra nya. Älskar dem! Var helt sjukt att vi kom så bra överens när vi skulle välja ut och beställa tre prints av typ 300 st på den där hemsidan, men vi var klara på typ fem minuter. Helt fantastiskt och väldigt olikt oss. Och se där, där står vi och vinkar i mittentavlan också! Trevligt. 
 
På kvällen for vi sen över till Hollaus crib i Slottsträdgården och firade lite. Han hade sagt att det var "vinterfest", men sen skvallrade FB om att han även fyllde år. Det hade han tydligen inte tänkt berätta, den rackarn.
 
Han fick bland annat två julgranar! Haha. En av dem var färdigpyntad med julkulor och julgransljus som man satte av och på med en fjärrkontroll! :D
 
Av oss fick han en karaff till sin Iittalasamling!
 
Killarna tyckte att de var coola i folietänder? Haha. 
 
Och jag sportade cleavage i mitt nya linne från Nelly. Efter Slottsträdgården blev det en drink nere på stan och sen beslöt jag och S oss för att dra oss hemåt. Att hoppa de där sista två timmarna på krogen gör ju såååå mycket för vålmåendet dagen efter. Idag har vi inte känt en uns av bakfylla, så full score på den! Däremot har jag dragit på mig något skit på luftvägarna och i bihålorna och grejer. Hostar upp var och sånt där äckligt. Jag som redan varit sjuk för bara två veckor sedan. Unfair!
 
Imorse vaknade jag i alla fall upp och blev glad när jag kom ihåg att jag hade fixat mina naglar så fina igår. Min tumnagel hade under veckan börjat gå av superlångt ner (längre ner än där själva nageln, hur ska man säga – "lämnar" fingret? Aj aj.). Men då kom min idéspruta till kille på att jag kunde prova vårt superlim. Blev hur jävla bra som helst! Score där med.
 
Idag har också varit en skön dag hemma. Nu ska jag ta mig an lite plugg innan det är dags att åka ut till Enhagen och ha julmys och klappbytarkväll med mina smulor. Är dock helt vimmelkantig av min starka hostmedicin så vi får se hur mycket som stannar i skallen och hur mycket som går rakt igenom, hehe.
 
Tack livet för denna bättre helg och för alla positiva saker som vi går igenom nu. Efter en på flertalet sätt bedrövlig höst är jag finally back on fucking track, på alla fronter. Nu kör vi, tycker jag. Puss. 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0