LE WEEKEND/SANDY 27

2015-02-28@09:54:25
Ja, förra helgen åkte vi till Stockholm för att fira allas vår fina Sandy som fyllde år. Jag hade gjort en liten rebus där svaret var att vi skulle på dejt och gå på Mellofinalen om två veckor! Vi åt fantastiskt kött på Vassa Eggen (USCH vad gott det var!) och sen drack vi några drinkar på Anglais innan vi agerade vuxna människor och gick hem och sov. Dagen efter körde vi långfrulle med hemmagjorda bananpannkakor. En superhärlig miniweekend med andra ord!
 
Veckan har sedan dess varit mindre superhärlig – en tenta, två inlämningsuppgifter och nästintill ett heltidsjobb har lite mer gått i stressens tecken. Jag har suttit med plugget i princip ALL vaken ledig tid, men nu är det snart över och jag kommer fixa deadline. GRYMT stolt över mig själv så nu ska jag njuta ännu mer av denna välförtjänta semester!
 
Imorse blev jag gräsänka när Sonny och grabbarna drog iväg mot Sälen och Vasaloppet. Jag har laddat ned en sån där snitsig liten Vasaloppsapp som plingar till varje gång han passerar olika milstolpar längs loppet – superspännande ju! De kommer fixa det där galant men det är ju ändå lite pirrigt!
 
Ikväll ska jag lyxa till denna gräsänkekväll med en påse godis och kanske kanske (om jag inte somnar innan dess) den näst sista rullen Wallander. Halelujah, praise the lord (who doesn't exist, men ändå).
 
Puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Puzzzz

2015-02-28 @ 10:43:29

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0