NEW YEARS EVE (Say Geronimo)

2015-01-04@22:12:08
Nyårsaftonen! Herrejisses, den var bra. Jag fick fira ut ett av de bästa åren någonsin tillsammans med ett 20-tal härliga och festglada människor, god mat, massor av bubbel, lekar, galenskap och en efterfest utan dess like. Vid 07.30 släckte vi lampan hemma efter mer än 12 timmars festligheter som jag lever på än. Var så taggad på en megafest så jag kunde inte ha önskat mig mer. Förutom mina smulor då, som jag saknade ihjäl.
 
Nu är denna jobbhelg avklarad. Av någon anledning har den gått oerhört segt. Men igår kväll firade vi moster Maritas födelsedag med hela min extra adoptivfamilj. Så jävla supertrevligt. Guldklimpar hela högen. Ikväll hade jag tänkt kolla på den nästnästsista Wallanderfilmen, men ändrade mig i sista stund och gjorde lite vettigare saker istället. Ni vet hur det är – de första dagarna på det nya året är man så duktig att man nästan spyr på sig själv. I förrgår var vi helt plötsligt ute och morgonjoggade. Första gången på mer än en månad. På tisdag ska jag börja tentaplugga. Det ska bli kul! (?) Och imorgon ska vi flytta över mina viktigaste saker hem till mr. S och därmed byta min Vitmårabas till en av det mer Malmabergsaktiga slaget. Ni hör ju. Äckligt! :D
 
Något mer jag är jävligt peppad på min nya usb-hubb jag fått av Kenneth. Med den kan jag ha både iphoneladdare, mus, wifi-dongel och bamboo-penna igång samtidigt. Helt jävla fantastiskt! Puss!

Kommentarer
Postat av: Ellen Delin

Håller med, första veckan är man superduktig och sedan går det övet till det normala igen haha

2015-01-04 @ 22:18:52
URL: http://ellendelin.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0