POPÅLOLÄGOGGOGSOSDODIFOFFOF!

2015-05-06@10:53:59
Fina gula naglar i påskas!
 
Hej vänner! Fy fan, den här bautatentan tar nästan kål på mig. MEN. Efter fredag kommer vi ha det superhärligt i skolan ända fram till sommaren. Alla tentor och inlämningsuppgifter är då klara (och förhoppningsvis godkända) och återstår gör då bara B-uppsatsen (som ju faktiskt är en piece of cake om man ska vara krass och ärlig, hehe). Det blir en walk in the park fram till sommarlovet med andra ord. Helt fantastiskt.
 
Bara för att jag inte riktigt hinner och kan så finns det såklart tusen saker jag skulle vilja göra just idag. Typ sortera de sista flyttkartongerna från lägenheten. Typ fylla vår nya superduperfina garderob med kläder och skor. Typ TRÄNA (det måste jag fan se till att hinna med idag, annars är sittsåren och stelheten snart här som ett brev på posten). Men vi har i alla fall tvättid ikväll. Det tycker jag är mysigt. Så hinner jag inte med något av det andra får tvättandet bli dagens höjdpunkt, mehe. :-)
 
Puss!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0