ROMA, BABY!

2015-10-20@10:34:47
Visst är det roligt att de saker man inte tyckte om när man var yngre och sedan lär sig gilla, de sakerna är nästan det bästa som finns att äta när man väl lärt sig tycka om dem? Som typ löskokt ägg. Hated it. Nu vill jag ha mina ägg så löskokta att de är näst intill råa. Max fem minutos kokta. Med lite salt på. Ah, gudomligt. (Jag äter ägg nu om ni undrar.) Idag ska jag iväg till jobbet en sväng, sen vid halv fem har jag tid hos samtalsterapeuten jag går hos i och med rånet. Hon är supermys, ser verkligen fram emot att träffa henne ikväll. Känner att den boosten jag får hos henne kommer sitta fint idag. Sen tänkte jag dra iväg till gymmet en sväng innan det är dags att åka hem och packa för imorgon åker vi till *trumvirvel* ROM! Ih! Ska bli sååååå mys! Bara jag och bubben, hehe. <3 Det ska enligt väderprognosen vara 20 grader och sol där ända till lördag när vi åker hem. Kan ju inte bli bättre!?
 
Puss!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0