HÖST <3

2015-09-17@10:19:45
Åh, underbara lediga torsdag. Sitter i köket med tända ljus och dricker thé, har precis ätit upp mina frukostpannkakor. HELVETE vad mysigt det är med detta höstväder alltså, blir helt pirrig i kroppen. Välkomnar hösten med öppna armar, ser fram emot en tid att krypa in i värmen, mysa inne, kramas, dricka varmt, titta på filmer, fika, laga mat osv osv. Sommaren är fantastisk men den gör en också utmattad.
 
Idag har jag en riktigt mysig hemmadag för mig själv. Äntligen har min kurslitteratur kommit så jag kan börja plugga lite hemma i takt med föreläsningarna. Det ska jag ägna mig lite åt idag. Jag ska dessutom ÄNTLIGEN köpa mig en ny dator (hurra hurra!), åka och träna och sedan handla mat inför ikväll. Vi ska ha städ- och tvättkväll och efter det ska vi laga fisksoppa med vitlöksbröd – NOM! Kanske bara är jag, men just idag är det det bästa upplägget på en dag och kväll som jag bara kan tänka mig. Det har varit så mycket på sistone att lugn och ro är det enda jag efterfrågar just nu. Lugn och ro och kärlek! <3
 
Igår fick jag äran att agera barnvakt åt Winsterponken när Beccis var iväg och skrev tenta. Vi var ute och lekte i lekparken hela tiden och efter tentan gick vi hem till dem och drack kaffe, åt kladdkaka och läste sagor. Kvalitetstid på hög nivå och en gosighetsboost utan dess like! <3
 
Puss och trevlig torsdag!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0