ÖPPNAR ENA ÖGAT MEN DET ANDRA SOMNAR SAKTA IN IGEN

2009-04-10@10:41:55
Hej hopp! Vilken vacker dag! Idag ska jag och K åka till Gesala och byta till sommardäck och ikväll ska jag på födelsedagskalas. Min äldsta kusse Jenny fyller hela 30 bast så det ska vi fira! Men just nu sitter jag försjunken i studietankar! Var lite seg imorse, men det har jag tagit igen nu. Och jag har ÄNTLIGEN bestämt mig för vad jag ska söka som förstaval! Inget mindre än, pam-para-pam, medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet inriktning PR/Marknadskommunikation i Jönköping! Haha! Det bara klickade när jag hittade den! Så skönt! Tjoho!

Problemet nu är bara att jag inte kan bestämma mig för vad jag ska ta som andra- och tredjehandsval osv. Just nu känns det som att jag BARA vill gå det här programmet, inget annat. Vill inte acceptera att det faktiskt var ett rätt så högt lägsta betyg som kom med förra hösten och att det inte alls är säkert att jag kommer in. Men så är det, så jag måste ha reservval, vare sig jag vill eller inte.

Nu har Kenneth börjat göra sig iordning och hojtar om att jag ska ta fram dammsugaren (eftersom vi tydligen ska dammsuga bilarna också när vi ändå är igång) så jag måste göra mig redo.

Ha en fin dag!
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

YEY:D det lät ju jättekul, gud vad bra att du äntligen har hittat nått som klickar :D damsug lugnt nu! pussissss

2009-04-10 @ 14:10:01
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: Emma Damm

Tack så mycket hjärtat! Vet inte om den blir till salu, men det blir den säkert. Tror det kommer bli ett tryck till linnena sen :-)

2009-04-12 @ 13:13:14
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0