TRYING TO RECALL

2009-02-13@12:29:00
Jag tror jag får fyrkantiga ögon snart. Dom har nämligen stirrat på datorskärmen i princip hela dagen. Jag har donat med designen på bloggen. Najs va? Lite piffig sådär. Sen hamnade jag bland gamla bilder och nu har jag valt ut några favoriter att dela med mig av. Ah, underbara minnen. I mitt hjärta föralltid, såklart!


Gottig glass efter krogen.


Jag fick agera modell till Emmas Argentina-arbete.


Barcelonakärlek.


Hemma hos mig i Hökåsen på cider- och bastukväll.


Vi rockade Fångad av en Stormvind på Birka Princess.


Utgång med min gamla vän Anna.


En gång i tiden festade vi tre tillsammans.


Becca på glatt hopphumör.


Där hade vi kul så länge det varade. ;-)


Jag och Sandra på äventyr i Götet.


Emmas underbara studentdag.


We love Sjökrogen...


Jag tvingade Emma att tvätta fötterna innan sänggåendet efter hennes barfotaspring. ;-)


Ah, älskade sommar.


Nu har vi lärt oss att onyktra cykelutflykter sällan slutar bra..! ;-)


Heja Sverige!


CP!


En underbar sommarkväll på väg ner till Mälartältet.


Midsommar. I brist på flasköppnare fixar Kenneth att öppna flaskan med en skruv!


Här var jag väl stilig? ;-)


Gamla klassen diggar till Y.M.C.A!


Pippi Långstrump försöker krysta ut ett barn! ;-)


Utklädnads-shows-dagen. No comments, hah!


Emma och jag. <3


Cannes, Frankrike.



Full fart i Sthlm!


Go-cart-åkning i E-tuna! Mats, Fredrik, okänd man, Inger, Kenneth och jag.


En förjävla rolig förfest hos E.


Becca lyckas knipa kvällens kap på Konrad. ;-)


På väg till Honolulu.


Fest i kollektivet på Vallby!


Kräftskiva och GT-kärlek. :-)


London-kärlek!


Midsommar på Sundängen. (Skrev jag rätt nu?)


Två vänner på en photoshoot.


Försökte återställa min cykel efter att vi mosat in den i Emmas mini-mini-bil! :-)


Becca & Bingo.


En av våra många asroliga utgångar!


P-konsert på Löga.


Emma är en jävel på att fotta!


Maskerad.


Vem sa något om slitna?


Party sisters: E, V & Gudrun-look-a-like!


Skaparna av guiden "Västerås barer och kaféer" ;-)


Sommar på Bangatan.


Sandra och dans-guden!


Silk!


Marre, jag kommer på cykeln i sommar igen!


Thailand, på The White.


Blå dricka är gott...


Ja, där var man lycklig!


Vackra Becca i hamnen.


Nyår i Sälen.


Thailand. Det är inte lätt när det är svårt. ;-)


En av de bästa tiderna 2008.


På Skoda innan Melodifestivalen i V-ås.


Ett skratt säger mer än tusen ord?


Har glömt namnet på denna dansen! ;-)


Marre i sitt coola rum.


Jag saknar oss i den lägenheten. ;-)
 
Trackback
RSS 2.0