EN SÖT BESIKTNINGSMAN

2015-08-26@15:19:15
Igår var J & T här på fotbollsmys. De är ju världens sötaste, som ni kan se! :-*
 
Vi smaskade en massa gott och skålade i bubbel eftersom Johanna precis examinerats från sin utbildning till certifierad PT och kostrådgivare. SÅ himla duktig är hon! Nu har hon bara massörbiten kvar och ingen längtar mer än jag tills hon skaffat sig en egen massagebänk, hehe. Jag kommer vara hennes trognaste kund! Heja heja! :-*
 
Idag gick jag upp 04.45 för att åka och inventera på jobbet innan vi öppnade. Helt sjukt ovant att gå upp så tidigt, men det gick förvånansvärt bra. Satt i bilen på väg till jobbet och kom på mig själv med att hamna i någon slags mysstämning, haha. Är verkligen en morgonmänniska ut i fingerspetsarna. Efter det traskade jag hem till gamla lägenheten för att släppa in en söt besiktningsman (ska flytta ur och tömma lägenheten helt denna vecka, sen är det bye bye forever, old apartment!). Han var söt för han blev helt tagen och överrumplad över att jag skött lägenheten så bra och att den till 99% fortfarande var i samma skick som när jag flyttade in för 6 år sedan, haha. Tapeterna i lägenheten var uppsatta 2004 och det var nämligen HELT OTROLIGT för det kunde man verkligen inte se och skulle alla lägenheter vårdas på detta sätt skulle hans jobb vara en härlig walk in the park och förrådet behövde han inte ens kolla på eftersom han var så övertygad om att såg lägenheten ut såhär, då kan inte förrådet vara sämre. Haha. Man undrar ju hur andras lägenheter ser ut i såna fall?! :D

Efter det åkte jag hem och lunchade med min man och sen har jag legat i sängen och försökt sova i ett par timmar, men bara lyckats knåpa ihop typ en kvart. Huvudet är dödsgrötigt, men har något konstigt ryck i benen så nu tar jag mig över till gymmet en sväng innan karln min kommer hem från jobbet och vi tar släpet med till gamla lägenheten för att köra vår (förhoppningsvis) sista rush där! Wish us luck! Puss.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0