SPELKVÄLL, PIZZA & DANSYDANSY

2015-12-08@13:46:00
I lördags skulle vi hem till Lucas, till hans nya lägenhet på Öster Mälarstrand för att köra spelkväll och baka pizza tillsammans med honom och hans söta girlfriend, Jessica. Vi gjorde i ordning oss utan att stressa (älskar det) och jag provade min nya telefons selfiefunktioner, hehe. 
 
Bästa Lucke! Han är typ tio år yngre än oss, men det kan man verkligen inte tro när man hänger med honom. Mycket vettig kille. Vi har varit så insatta i hans lägenhetssök under en lång tid nu så det var så kul att se att han verkligen fått in en fullträff! Typ 16 år gammal med en fet lägenhet på Öster Mälarstrand liksom. Plus att han har en heltidsanställning på Care of Haus och driver eget företag med S och Bult. Sätt dig och lek med lego typ? Haha. <3 Dagens ungdomar. 
 
Vi lagade jordens pizza. Alla blev typ förvånade över hur djävulskt god den blev! Ja, ni ser ju. #dreggeldreggel #nomnom
 
Sen var det Sequence-dags och jag och S kammade ÄNTLIGEN hem vinsten. Viktigt! Vi upptäckte Annie Lööf-låten också och spelade den på repeat hela kvällen – herre, vilken jävla låt alltså. En riktig hit. Haha. 
 
Sen blev det en spontanare ner på stan. Vi gjorde Pitchers, Publik och Hatten. Feelingen när man drar en spontankväll sådär, det är ju en magisk känsla. 
 
Det var bra form på oss allihopa kan man säga, hehe. Jag hade så sjukt kul, en riktig jävla pangkväll var det! <3
 
Dagen efter var dock mindre pang. Eller snarare pang i huvudet. Alltså. Jag festar så sällan nu för tiden. När jag väl gör det blir jag lika chockad varje gång när jag är sliten/nere/deppig i flera dagar efteråt. Så INTE värt det ju? Usch. Man har ju så förbannat kul då, men bakslagen efter. DET ÄR JU INTE RIMLIGT? Idag skulle jag gått upp kl. 8, men snoozade till 11.30. Tre dagar senare liksom – vad är det frågan om? Haha. Nu är det back to reality och hög tid att ta tag i denna dag! Ikväll ska vi fira A-K som fyller år. Hon ska bjussa på smuggetårta, det ser jag så sjuuuukt mycket fram emot. Älska smugge! Och älska mina smulor! Puss. 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0