PRINTS: DONE & DONE & DONE

2015-11-26@23:16:48
Äntligen har jag blivit klar med, beställt, fått hem och satt upp (mest S som satte upp) de prints som jag gjort till vår hall. Är supernöjd – de blev precis så bra på väggen bredvid toaletten som jag hade tänkt mig. :) Från början var idén att jag skulle sno några typiska franska citat (typ like this) och bara göra om formen, men eftersom S inte förstod ett jota av dem insisterade han på att vi skulle ta citat från vår vardag, som vi ofta säger till varandra, men som antagligen är grekiska (eller franska? Hehe) för alla andra, så så blev det! Supermysigt och superpersonligt – that's the way we like it! Nu är det definitivt sovdags! Godnatt! 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0