TAVELVÄGGEN: BEFORE & AFTER

2015-12-03@10:57:00
Tavelväggen, before and after. Jag måste faktiskt säga att jag föredrar after (är ju ingen Lasse Åberg-fanatiker direkt). Vi tog in mitt gamla tidningsställ också. Tycker det passar fint där i hörnan. Plus att vi behöver någonstans att göra av våra tidningar. Så jag ska göra en räd och fylla på det där lilla stället så vi slipper ha magasin över hela lägenheten. :D
 
Nu är det åter dags för hemmaplugg – sista dagen för den här veckan! Imorgon har vi labb i skolan och i helgen kommer jag inte behöva sitta något alls eftersom jag varit så duktig tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Hurra hurra! Är inte superpepp idag, men är lätt värt det för känslan efteråt av att vara FÄRDIG och DUKTIG. 
 
Äntligen har min nya telefon skickats med posten och jag är så JÄVLA PEPP på att få hem den. En guldig 6s. Can't fucking wait alltså. Längtar efter en mobil som man kan ta decent bilder med. Då jävlar blir det peppra av kan jag säga! 
 
Ikväll ska jag och S på gästföreläsning i skolan igen. Denna gången är det med Economistan Pingis Hadenius (Blondinbellas kompanjon). Den här föreläsningen är nog egentligen mer riktad mot mig (kvinna) än mot honom (man), men jag drar med honom ändå. Han gillar ju att inspireras, så vad han inspireras till spelar ju mindre roll? Haha. Det blir nog superbra det där. Han har nog inget emot att bli en economista han heller, mehe.
 
Nej. Time to get going. Ha en sjukt bra dag! Ut i solen med er om ni har möjlighet! Puss. 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0