Liten lägesrapport

2008-06-18@08:52:22
Jo, men hej! Godmorgon. Som vanligt är jag uppe med tuppen, men idag blev snooze-knappen flitigt använd kan jag berätta. Har haft så mkt att göra på sistone så att blogga har inte ens funnit med på schemat. E-tunaresa, fotbollstittande, barrundor med Elin och annat roligt har tagit all min tid. Vilket jag är riktigt glad över, det har varit en rolig vecka! Har unnat mig lite vardagslyx också, med frisörbesök, nagelfixning och storshopping så allt är på topp skulle man kunna säga! Ikväll blir det ju en (hoppas man) rejält spännande Sverigematch igen, så festandet fortsätter. I eftermiddag kommer Marre, Elin & Jessica hit så jag hade tänkt städa lite på rummet innan dess, damerna till ära. Har redan tagit en svängom med dammsugaren så nu återstår bara lite småplock. Enligt Elin ska det bli sol med moln idag/ikväll, observera ljusa moln, icke sådana mörka med blixtrar i sig. Fint! Heja Sverige nu då!


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0