VÄRLDEN HÅLLER ANDAN

2009-04-21@18:34:31
Vilken jävla flummdag! Helhärlig. 10 timmars jobb med tanterna på jobbet gör en galen, oftast på ett bra sätt. Jag har min lilla familj där. Två överbeskyddande extramorsor, Ann-Catrin och Susan, och en lillasyster, Emelie. Dom är förresten tokiga hela högen! Jag och Yvonne var så tröttfnissiga idag så vi tog en svängom i kassan. Man måste ju underhålla kunderna på något sätt. Och jag bedriver en egen liten datingfirma mellan Ann-Catrin och en stammis. Det går rätt så bra för idag vann han 5000 kronor på hästar så han lovade att bjuda henne på en öl. Men ibland blir man bara så trött. T ex när man blir påkörd av en backande gubbe i permobil (!) som jag blev idag. Tack för den liksom! Men nog om det. Nu ska jag montera ihop min nya lampa och dricka lite mer kaffe. Godkväll! :-)

Två favoriter.
 

 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0