Flashbacks

2009-01-13@10:44:52
        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

        

Enkla förklaringar till ett par av bilderna kanske sitter fint:
- "Ska man ha jordklotets största trosor är väl tanken att skydda ett visst område, inte skylta med det?"
- Nej, ingen snubbe fick följa med hem till Sverige.
- Grodlår är mysigt.
- Bröstmemo är ett roligt tidsfördriv.
- Haystacks-salladen var asgod.
- Tolvslaget vid stranden var AWESOME!
- Ja, ni ser rätt, det är självaste Filip Hammar.
- Det var INTE vi som pajade toalettdörrsväggen.
- Jag grät floder när mina tights sprack.
- Det fanns tydligen gott om västeråsare där nere.
- Det är bläckfisk och inget annat som hänger och dinglar på gaffeln min. Mums.
- Som vanligt är Anki den stökiga av oss två.
Och summa summarum då: Grymmaste semestern ever med A-K, som jag älskar till döds. '
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. Gud vad underbart kul ni ser ut att haft! Jätte kul att du la upp så mycket bilder, ni är ju så grymt snygga flickor! ;D

men vart var filip hammar ? jag såg han inte, skämt ? ;P

2009-01-13 @ 11:28:17
URL: http://follee.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh vad ni är vackra:)

2009-01-14 @ 00:34:09
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0