Skitroligt

2009-01-27@14:28:46
 
Nu sitter jag här med mitt cocosthé och mina skinkmackor. Men annat var det nyss ska jag säga er. Jag gick min morgonpromenad i raskaste takten ever. Jag höll inte ens fartgränsen där 30-skyltarna började, utan ruschade på med skithög musik och nynnade med. Jag tror tillochmed att jag gick i takt där ett tag. Så plötsligt tappar jag fotfästet och åker på ändan med en jävla duns. Inser att FAN, vad ont det gör, men sen inser jag snart att jag inte bara trillat, jag har trillat i en hundbajshög också. I nya träningsbrallorna. Sen går jag ännu raskare hemmåt med ett os av avföring efter mig.

Nej, nu ljög jag. Men fan vad roligt det hade varit! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja det hade varit riktigt kul! ;P

2009-01-27 @ 19:26:24
URL: http://follee.blogspot.com
Postat av: Emma Damm

du är ju tokig Torie :P Men tack iaf. PUSSSS

2009-01-27 @ 20:19:47
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0