VÅLDSAMT STILLSAMT

2009-05-20@08:54:01


Jag tvättar - WOHO! Jag kan inte bli mkt stoltare över mig själv just nu. Vårruset och tvätt, på mindre än 24 timmar! Jag tog tyvärr inte hem den interna kutar-tävlingen igår, men istället gissade jag rätt på sånär 6 minuter om hur lång tid det skulle ta för alla oss tillsammans att komma i mål. Priset: en PLOPP-väska! Weeee! Alltid bra att ha.

Nu ska det bli en hejdundrande städardag i den här lägenheten, för har jag väl kommit igång går allt i en jädra fart! Dammsugning, dammtorkning, byte av sängkläder - you name it! Det måste skina när Carola kommer hit och hälsar på. Så att hon vill komma tillbaka.
 


Haha Marre: esteten med jodrgubbs-dyslexi!
 

Kommentarer
Postat av: Marre

HAHA:D de har ja aldrig sett! jodr

2009-05-24 @ 23:13:10

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0