TO FIND MERCY IN STRANGERS

2010-12-22@07:18:36

Jaha, uppe med tuppen igen då. Klockan är 07.10 och jag har redan ätit frullis, druckit kaffe och duschat. Jag har verkligen försökt att bli lite kvällspiggare och morgontröttare bara för att synka med när i princip alla andra jag känner är vakna, men det fungerar föga bra. Igår hade jag ställt klockan på nio för en gångs skull men då vaknade jag halv åtta och kunde inte somna om. Jag tror det är dags att ge upp. Kenneth säger "en gång en morgonmänniska - alltid en morgonmänniska". Det kan nog vara sant.

Åh, de senaste veckorna har varit så så trevliga. Det har bakats, pyntats, shoppats, fikats, umgåtts med släkt och vänner och pysslats. Och det har knegats, men det har varit helt OK. Igår var jag på mysrundtur till M&M och mormor. Sen skulle jag ha hälsat på hemma hos Therése och Pontus men då blev klockan så mycket (21.30) att jag såklart blev på tok för trött och fick lov att boka om vår dejt. Och så sprang det två rådjur rakt framför bilen när jag åkte på Salavägen. Det var ju för himlans tur att jag körde i 70 och inte 90. Men då blev jag så jävla rädd och skakis att jag körde 50 hela vägen som var kvar. Haha!

Ps. Att livet är det som händer medan vi försöker planera det måste vara sanningarnas sanning.


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0