choosing not to fail is choosing not to live

2011-12-12@10:48:23
Alltså. Jag har varit så glad den senaste tiden att jag nästan börjar tro att det är något fel på mig. Och helgen har inte varit något undantag. I lördags morse tog jag Estocolmo-tåget mot Berghs avslutningsdag och övernattning hos Kajan.

Studiebesök på STYLEBY med AD Nina Oja.


Typografiskisser och inspiration wall.


Och "my wall", haha. Vi skulle redovisa sista uppgiften och jag fick såklart börja.


Väggen innanför Berghsportarna.




Hemma hos Kajan lagade vi till lite "vin chaud"! Man kokar färskpressad apelsinjuice ihop med kanel- och vaniljstänger, stjärnanis och socker och sen häller man i en flaska rött. Göttigt som bara den!


Så det blev en riktig frankrikepeppkväll med pizza, varmt vin och Amelie från Montmartre. (Pizzan platsade ju egentligen inte in lika bra, men vi tänkte att Italien ligger ju faktiskt rätt nära.) Och igår budgeterade vi lite smått och diskuterade packningsmetoder. Vi kommer ju vara där under tre årstider = väldans knepigt!

En übergosig helg med andra ord. Många nya intryck och bra kvalitetstid med min kära vän. Nu ska jag boka våra flygbiljetter så Becca kan boka hennes och Grevens. Hon hade valt ut deras innan vi ens hade börjat kolla. Mycket bra där! :D Sen blir det julklappsletning och film- och lagamatkväll hos Malle-Frasse. Sweetness! :-)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker det var en bra avslutning på kursen. Lever fortfarande lite på studiebesöket.



Kul att du tog egna bilder på det skiftande ljuset vid ingången. Annars hade du kunnat få mina. :)

2011-12-19 @ 13:40:00
URL: http://borninmay.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0