mega-high five

2014-12-12@13:23:42
Haha, det verkar alltid vara fredag när jag bloggar. Idag har jag mysdag hemma. Donar och håller på. Ställde klockan på nio så jag skulle hinna få någonting gjort av denna dag. Vaknar klockan sju superutvilad – megahigh five på mig själv! Så detta blir en supereffektiv dag. Har bland annat slagit in den första julklappen för i år, wopp! Och alla julklappar är nu inköpta, ännu mera wopp!
 
Nu ska jag äta upp min riskaka, sen ska jag svida om och åka ner på stan för att uträtta lite andra ärenden; hämta paket, köpa hårfärg och hårpiller, lämna in min klocka på lagning och fixa lite andra hemligheter. Sen tänker jag köpa med en sen god lunch hem och slå in ännu fler julklappar. Ikväll blir det stängningskneg på mitt andra hem ICA Ettan. Puss och trevlig helg!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0