pacta sunt servanda

2014-01-14@22:23:22
 
Heeeeej bloggen! Long time no see! 10 månader närmare bestämt. Och det känns ju lite tråkigt. Men idag kände jag plötsligt värsta inspirationsilningen genom kroppen, så håller höger tumme att den planerar att återkomma lite då och då framöver. Nytt år och nya tag ju! Nåväl, så här som ovan har jag spenderat min tid de senaste dagarna. Med näsan i Sveriges rikes lag och Malmströms Civilrätt. Tenta imorgon eftermiddag, men känner mig ungefär 85% redo och 60% räcker ju, så nu får det vara nog med pluggande för denna gång. Nu ska jag ringa upp min kära utbytesstudent Kajan och höra hur hon har det en France. Är nyfiken i en strut och så avundsjuk att jag nästan börjar tjura!
 
PS. Ä-N-T-L-I-G-E-N verkar Beccas lilla krabat i magen börja känna sig redo för världen utanför. Och det är fan på tiden för nu orkar vi inte vänta mer! Komsi komsi, lillfisen! Jag lovar att lära dig allt viktigt att kunna här i livet (typ vilken musiksmak som är bäst, svenska grammatikregler och hur man ljuger utan att det märks). <3

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0