folkets och jobecca

2014-11-26@13:49:19
Toodelz på er! Allt väl, allt väl? Jag har haft några superhärliga dagar på sistone. I lördags var vi på Folkets med hela Sonnyfamiljen och firade. Dock var det lite oklart om vi firade pappa Hans nya anställning eller Martina och Andreas födelsedagar i somras, men firade gjorde vi i alla fall som bara den. Det var 20-talstema så folk var uppklädda i kostymer med flugor, masker etc och det stod till och med en karl i trappen och lirade basfiol. Superfeeling! Dessutom åt vi den godaste maten jag ätit på riktigt jävla länge. Drinkarna måste ha varit supergoda de också för på söndagen vaknade vi upp sjuuuukt sega. En väldigt konstig känsla för såna som jag som aldrig blir bakis, hehe. Men S och jag var duktiga ändå och pallrade oss ner på stan för att gå på julskyltningen och marknaden på torget – ett superbra drag för det var jättemysigt.
 
Igår var vi hembjudna till Rebecca och Johan på käk och spelkväll. Jag vann som vanligt på 500. Börjar bli lite enformigt nu så jag uppmanar de andra deltagarna att träna lite på sidan om tills vi möts igen. Igår hade vi den stora turen att få hänga lite med krulltotten och sovvägraren Winne-Pinne också. Bästa lillkillen ever (fast nu börjar han bli jävligt stor alltså, jeez!).
 
Idag sov jag ända till halv tio (hale-fucking-lujah) och sen åkte jag hem och dammsög. För mig är det okej att det ligger flyttkartonger här och där i hela lägenheten, men det får INTE VARA DAMMIGT. Huva! Nu ska jag sätta mig med budgetboken inför tentan nästa vecka sen ska jag traska ner på stan och träffa mys-Frasse som jag inte träffat på år och dagar. Jävligt på tiden med andra ord!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0