pyrexia & kristerabstinens

2014-11-16@19:41:37
Igår firade vi bästa Angelica. Supertrevlig fest, men jag var helt trasig så drog hem efter någon timme.
Jag blir ju så jävla ynklig när jag är sjuk. Och får jag feber blir jag dubbelt så ynklig och dessutom arg på alla som inte tycker synd om mig. Men det är ju ett OMÄNSKLIGT satyg! Man blir snurrig i skallen, svamlar, man kan knappt köra bil för när man ska checka döda vinkeln svartnar det för ögonen. Man blir så öm i kroppen att man grimaserar av att bara sätta sig i soffan. Och att sätta sig på en toalett av porslin ska vi inte ens prata om. Rövförfrysning AB!
 
Tror jag precis slog personbästa i längsta och varmaste duschning någonsin. Försökte ta mig samman och kliva ut ur duschen ungefär var femte minut. Stängde av vattet, dog frysdöden, fick sätta på vattnet igen och samla mig ytterliga fem minuter inför nästa utklivnings-failure osv osv. Övervägde till och med att ta in datorn och sätta den på toalocket för att kunna befinna mig i där inne längre utan att bli uttråkad, men insåg att jag sveddat bort ungefär tre lager hud av det skållande vattnet. Så nej.
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta på första avsnittet av sista säsongen Wallander. Alltså förstå att det sen endast är fem avsnitt kvar. Vad ska jag göra med mitt liv när jag sett dessa? Kommer gå under av Kristerabstinens. <3

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0