den tjocka juden

2014-10-31@12:10:50

Haha, bästa thefatjewish @ Instagram! Ni som inte följer honom missar några superfniss om dagen!
 
Idag har jag goda nyheter! Jag har tagit av mig pluggofferkoftan. Halelujah! Jag har bestämt mig själv för att sätta mig i ett positivt tillstånd vilket leder till en positiv spiral, istället för helt tvärtom, vilket i sin tur också kommer leda till ett mycket bättre resultat (eftersom bitterheten tar upp så mycket energi att det inte blir så mycket kvar till det som är viktigt).
 
Igår kväll skulle jag ha tränat efter jobbet, men istället körde jag en yolo-kväll och köpte tonno-pizza med extra musslor samt njöt mig igenom två Wallander-filmer, bara för att jag VERKLIGEN behövde det. Sen gick jag och lade mig tidigt så nu har jag 10 fina timmars sömn i ryggen och är superredo för en hel helg med megaplugg. Jag ska bara boka tvätt och åka till kyrkogården imorgon och eventuellt träna på söndag kväll, resterande vaken tid ska gå åt studier. Och det känns okej, för nu ser jag ljuset i tunneln, om några dagar är allt över, och nu ska jag bara ge järnet och se fram emot allt härligt som väntar efter denna tenta, som jag (pepp pepp) ska klara. Kul!
 
Nu har jag tagit en superdusch, smörjt in mig i Victoria's sekret, ställt upp fönstrena för vädring och bunkrat upp med massor av nybryggt kaffe – I'M READY!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0