svinkoppan

2014-10-24@12:46:11
Toodelz och god dag, älskade fredag! Ja, jag älskar fan alltid fredagar även fast jag nästan aldrig haft ett 9-5-jobb där man verkligen får smaka på sötman av att ha varendaste helg totalledig. Det spelar ingen roll om jag råkar jobba både fredag, lördag och söndag – en fredag är ALLTID en BRA känsla i kroppen! Och idag har jag dessutom ett nyfärgat fräscht jävla hår att visa upp mig i plus att vi ikväll ska ut och käka med Martina och Andreas på Tabban. Jag har dock beslutsångest om jag ska ta deras skaldjurspasta eller bara en massa gottig tapas. Blir ett tufft beslut! Vad som blir ett mindre tufft beslut är om jag ska dricka en massa gott vin eller inte, heeeeeh.
 
Alltså, nu ska ni få höra något äckligt. Jag har ju lidit av ett brutalt munsår i snart två veckor nu SOM ALDRIG LÄKER. Bara det är ju äckligt i sig. Men igår när jag fikade med min kusin och klagade inför henne om det ständiga varandet och sprickandet så tyckte hon att jag skulle ringa och fråga Pontus (hennes läkarman) om råd och det gjorde jag. Av den distansdiagnos han ställde på mig via telefon fick jag höra att jag troligen har svinkoppor. Alltså SVINKOPPOR. Jag tror jag spyr i min mun.
 
Well well, nu är det hög tid att ta tag i en massa nyttigheter. Aerobicsen igår gick relativt bra och var superrolig (mina koordinationsproblem till trots – aerobics är tydligen lite som en dansjympa). Efter det avslutade vi kvällen på bästa tänkbara sätt med räkmacka, grönsaksdipp (Fresh Island, halelujah!), varsin whiskeypinne och I huvudet på Gunde Svan. Fint det!
 
Puss och trevlig helg!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0