VECKANS SNAPSHOTS

2015-04-19@13:42:57
Förra fredagen var vi ute och käkade flankstek på Folkets! Himlans trevligt.
 
Sen drog vi vidare och spelade bowling. Tyvärr blev det som förutspått – Sprtl-Sonny fick storpisk (efter denna bild gick det, som man kan säga, BARA UTFÖR).
 
Sen var det någon vardag nu i veckan som vi tyckte det var lämpligt att mötas upp på stan och ta en härlig sushilunch i solen. Vi käkade Sushi Yamas Flying Salmon (avokado, lax, inlagd rödlök och wasabimajo). Det var nom nom nom kan jag berätta!
 
Igår invigde jag min utomhusspringarsäsong, mwuha. Det var GÖTT!
 
Sen hade vi kvinnokväll hemma hos Malin. Vi åt himmelska tacobåtar och snackade skit till midnatt, sen åkte vi hem och sov. Curt var trogen vakthund hela kvällen.
 
Idag vaknade jag 12.00 (!). Lite ångest på den, men vafan, det är ju ledig söndag. Dagen ska dock gå i pluggets och träningens tecken, men inte mig emot. Eventuellt att vi kanske åker och storhandlar också, det är jag lite sugen på kom jag på nu (jag ÄLSKAR att handla mat, fan – så himla roligt), så vi håller en tumme att karln är lika pepp på det som jag, heh.
 
Puss och trevlig söndag! :*

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0