CATCHING THE DAY

2015-08-13@15:30:00
Weeho! Bara för att jag tycker att min blogg numera är så fin vill jag bara blogga hela tiden, haha. Hoppas peppen håller i sig! XD I fredags var jag på kvinnofika i Rubisparken. Vi åt charkisar, drack Cola och spelade kort. En superdejt helt enkelt!
 
På kvällen trotsade jag solen och after work med jobbet för att istället lägga mig i sängen och kolla på Morden i Sandhamn hela kvällen. Min kropp skrek av avslappningsbegär så jag gav den det plus lite godis.
 
Min karl är en superkarl som är uppe med mig på kvällarna när jag kommer hem sent från jobbet, men som ändå får gå upp snortidigt till jobbet varje morgon. Han borde vara trött som en sate, men ändå är han världens bästa kille. <3
 
Idag provade vi lunch på det nya stället Bianchi Café & Cycles. Eller är det ens nytt? Det kanske bara är jag som är sen på bollen? Ingen aning. Men maten var jättegod iaf! Vi åt oxfilé och potatisgratäng. Det enda dåliga var att det inne i själva restaurangen kändes lite som en skolmatsal plus att vi fick springa omkring och leta efter grejer själva, så som smör och vatten osv. Ingen superservice med andra ord. Efter lunchen hann vi till och med med en glass i solen på Sigmatorget innan det var dags för S att gå tillbaka till kontoret. Supermys!
 
Nu ska jag ut och springa i det härliga vädret! Jag är lite halvredo på att det kommer gå katastrofalt dåligt, haha. Senast vi sprang, första gången efter semestern, orkade jag knappt 2,5 km så jag har inte allt för höga förhoppningar idag. Men solen borde ge en skaplig springkick! Vi får se om jag vågar kuta omkring i endast sporttopp eller om jag blir stingslig av mig och fegar ur, hehe. Puss. Ps. Bilhevetet gick preciiiiis igenom. Hale-fucking-lujah, så JÄVLA skönt.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0