SNART SNART SNART

2015-02-19@09:36:00
Alltså jösses. Snart åker vi mot varmare breddgrader! Egypten för att vara mer exakt. Ska bli så jävla fantastiskt! En hel vecka med bara vila, böcker, sol, bad, god mat, träning och drinkar. Halelujah! Men dagarna innan vi drar iväg är fullsmockade. Jag har två inlämningsuppgifter, en tenta och en hel del jobb att avverka innan vi beger oss. Allt blir ju dock mycket lättare när man har något att se fram emot! Så nu är det bara att KÖTTA!
 
Snart ska jag pallra mig ner till skolan och sätta mig där och plugga hela dagen så jag får en sjuhelsike massa gjort. Ikväll är det tvättkväll. Dessutom måste vi få ordning på mitt strulande Polarband som jag inte klarar mig utan. Blir helt kallsvettig när jag tänker på att jag inte får logga min dagliga aktivitet och att jag eventuellt kommer missa registreringen av morgondagens träningspass med Beccis. Hemska tanke, HAHA. Men det är bara för att det är så kul med statistiken (undrar vem jag fått det ifrån). Nej, nu blir det dusch! Ha en supertorsdag!
 
Puss.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0