EXTREME CAR MAKEOVER

2015-07-10@11:05:00
Älska sommarfrulle på balkongen!
 
I tisdags tyckte S att det var dags att dra på meckar- och biltvättskläderna för att ta en tur till Spacewash och vårt garage. Jag gick motvilligt med på detta, enligt mig, tråkiga tidsfördriv. Men jag skulle faktiskt snabbt ändra mig.
 
Såhär minns ni min stackars lilla matta röda fara. Men några timmars vaxande och polerande senare hände det grejer vill jag lova! Ni ser ju, jag är vass med poleringsmaskinen. (Okej då, S stod för merparten av arbetet, men ÄNDÅ.)
 
SUPERBLANK! Mohahaha! Så jävla nöjd! Vi blev helt chockade båda två att hon blev i sånt fint skick! Nu kan jag ju nästan vara stolt över min bil istället för att skämmas för den, hehe.
 
Vi ska bara smörja in de gråa delarna så de blir lite svartare osv. :)
 
På kvällen var jag och mina skolkamrater hembjudna till Louise och hennes karl och två hundar på Enhagen. Hon hade dukat så fint ute.
 
Vi blev bjudna på en superfetasallad, grillat kött och tsatsiki, och gott vin. NOM NOM NOM!
 
Precis. NOM!
 
En supermysig kväll var det! Härligt att få umgås med de här ute på Enhagen utan att för en gångs skull behöva ha med sig kurslitteratur och dator!
 
Och dagen därpå hade vi turen att bli inbjudna till Johanna och Tomas för att käka en annan supergod grillmiddag på deras balkong. Vi satt kvar där ute med infran ända in på småtimmarna och kacklade. En riktig guldkväll! Vi har en sån tur att vi har kompisar som bjuder in oss grilltörstande människor utan grill sommardagar som dessa, hehe.
 
Nu ska jag kuta iväg till gymmet, sen blir det lunch med Mallefrasse på stan. Ikväll ska det packas för imorgon åker vi! Halelujah! Jag planerar att slå något slags tidsrekord i packningen för vi ska nämligen hinna med en liten grillkväll hos S föräldrar innan vi åker också, haha. Puss!
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0