FRANK RULES

2015-05-15@14:31:00
Alltså jösses. Att det är en sån jäkla skillnad på mat och mat alltså. Helt otroligt. Igår kväll var vi som sagt på Frank och käkade. Sonny hade fått sin cykel lagad så vi tog en cykeltur ner på stan – supersnabba var vi, hehe. Vi började med en fördrink på Tabban innan det var dags för fyrarätters och drinkpaketet på Frank. Alltså jag kan inte minnas senast jag åt så god mat? ALLT var ju helt jävla SAGOLIKT. Roligt var att flera av rätterna hade jag aldrig ens provat förut, som kalvbräss och lammsadel, men det var 100% nom nom nom nom! Däremot – dryckerna, hallå? Vem klarar av att dricka dessa mängder? När vi gick hade jag kvar i flera glas och var ändå för rund under fötterna för att palla cykla hem. Så vi fick lov att ta taxi, haha. När vi kom hem mitt i natten kom vi på att vi inte hade hämtat tvätten nere i tvättstugan så vi fick kuta ner dit och släpa upp allt till lägenheten igen. Jag har typ minnesluckor, men jag minns i alla fall att det var den roligaste tvättiden jag kanske någonsin varit med på, haha.
 
Nu ska jag äta och försöka piggna till lite. Ikväll kommer Beccis och Grevo över på käk. Det blir supermysigt! Idag är Sonny iväg och donar med båten. Jag hade tänkt göra en massa nytta här hemma, men den enda nyttan jag hittills framkallat är nymålade naglar och detta blogginlägg. Maha. Så nu är det hög tid att ta tag i dagen!
 
Puss! <3

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0