IF YOU'LL BE MY BODYGUARD

2015-05-03@01:34:00
Paul Simon, rödvin och pyjamas. Det är så jag lyxar denna sena lördagstimme! Det tycker jag mig vara värd efter att ha pluggat ända in till midnatten. Tittade igenom lite bilder från vår semesterresa till Egypten i mars – gråa dagar som dessa sitter det inte fel med lite soliga semesterminnen. I väntan på solen här hemma menar jag, herregud. På fredag är det sista tentan för terminen så räknar med att sitta djupt försjunken i studier fram tills dess. Imorgon ska vi dock klämma in garderobsshopping på IKEA (halelujah-woop!) och så har Johanna bett om att få utöva hemläxa à la en timmes helkroppsmassage på mig på eftermiddagen. Vem är jag att neka henne det liksom? Hehe. <3 Puss!

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Härliga bilder :)

2015-05-03 @ 02:24:17
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0