RAH-RAH-RAMAMAAA

2015-05-22@11:34:57
Gooooddagens fredag! Idag är jag på ett utomordentligt bra humör. Härligt! Jag är nämligen ledig och kan göra lite precis vad jag vill. Vilket är precis vad jag gör. Har precis målat naglarna och nätshoppat hem lite härliga hudkrämer och grejer. Och bästa nagelboostlacket någonsin behövdes fylla på i lager – can't live without. Och så tokköttar jag Gaga i hörlurarna. Jag tycker lite synd om henne, att hon liksom hamnat i skymundan ibland playlistorna nu för tiden. Det var ju ett tag där hon var fantastisk och jag avgudade henne. Så hon förtjänar lite lyssningar då och då. Kör jobbhelg denna vecka, men sånt där rör mig knappt i ryggen längre. Skrattar bäst som skrattar sist (när lönespecen trillar in, mohoho). Snart ska jag säga upp min gamla lägenhet och sen laga lite pannkakor. Efter lunch någon gång ska jag och Beccis premiärbesöka H&M Home på Erikslund. Spännande! Imorgon kväll kommer mina favoritkvinnor över på tjejkväll (min första någonsin i denna lägenhet!) och Eurovisionmys. Vi ska moffa godis och charkisar på denna fina charkbräda som jag fick av dem i födelsedagspresent. Och ikväll blir det middag på stan med karln i mitt liv. Så jävla SMUTT! Trevlig helg! :*

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0