the spring intoxication 2015

2015-05-20@21:36:54
Alltså SÅÅÅÅ proud of me and my running companion, Rebecca! Herrejösses, vad vi sprang igår alltså! Trodde jag skulle dö flera gånger om. Hon med. Men vi liksom drog varandra framåt i olika etapper. Vi hade dealat innan att vi skulle ge oss på att försöka klara femman under 30 min och vi släpade våra arslen in i mål på 29:30. Helt jävla fantastiskt. Sen kunde vi inte prata på flera minuter, knappt inte andas heller. Men det var det värt! Vi var åtta stycken supertjejer som deltog via jobbet och efter loppet drog vi ifrån regnet och fikade i Helenes peppiga Viktväktarlokal på stan. Supermys!
 
Idag är jag öm i vartenda litet ben i min underkropp som jag ens vet om existerar. Jag och min studiegrupp har suttit i bibblan och producerat B-uppsats hela dagen. Efter lunch deltog jag i en fokusgrupp som diskuterade sexistisk reklam samtidigt som jag blev serverad gottefika (två saker som gör mig duktigt fängslad och hängiven). Nu ska jag äta upp mina dadlar och sen ta en lååååång feeeeeeet dusch. Tjarrrrrrå! <3

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0