WEEKLY UPDATE

2015-05-26@10:12:41
Fredag: Dejt med min karl på Kajplats 9. Vi åt deras himmelska råbiff och asiatiska summerrolls (helt okej) till förrätt och vår favoritgryta med fisk och skaldjur till varmrätt. Och så drack vi en massa vin såklart. SÅ himla mysigt! Lördag: Jag och mina kvinnor höll halvt på att riva ner vardagsrummet när Måns gick och drog hem storslam på ESC. Helt jävla otroligt alltså. Två segrar och två tredjeplatser på fyra år. Heja Sverige! Måndag: Intressant infomöte nere i stan. Mer om det senare om det är något som blir aktuellt. ;-) Idag, tisdag: En helt vanlig tisdag, men jag har på känn att det kommer bli en ovanligt bra vecka. Nu ska jag dricka upp min smoothie, betala mina räkningar och sedan är det time to hit the gym! Puss på er! :-*

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0