FISKSOPPA

2015-09-18@10:53:48
Den här goda fisk- och räksoppan gjorde vi igår kväll plus hemmagjorda vitlöksbröd – herrejösses, vad nom nom nom. Jag åt till och med lite av soppan till frukost idag bara för att den var så god, hehe. Idag ska jag ner på stan och luncha med min karl på Å, sen tänkte jag köra ett benpass på Friskis City för lite omväxlings skull (plus att de har bättre benmaskiner än Björnövägen nu efter vattenskadan). Ikväll ska jag jobba och ha medarbetarsamtal. Det blir en stängningshelg för min del denna vecka. Lite halvsegt, men det som alltid är bra med stängningshelger är att jag och S får sovmorgon tillsammans vilket är oss sällan förunnat. :-) Dags att svida om och packa träningsväskan! Trevlig helg! :-*

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0