KRÄFTSKIVA 2K15

2015-09-01@10:25:16
I lördags styrde jag och S kräftskiva nere i Malmenlokalen!
 
Visst hade vi pyntat fint? :)
 
S serverade gästerna rosa välkomstbubbel när de dök upp. (Det är fan helt sjukt hur snygg han är, min karl. Helt otroligt.) <3
 
Mysmingel utomhus.
 
Sen var det dags för käk. Kräfthattar var obligatoriskt!
 
Sötaste bordsgrannen Johannis. :)
 
Ager var fin i haklapp. :D
 
Efter maten var det dags för femkamp. Denna Bob Marley-bild på Mattbolaget var den enda bild jag lyckades fånga under dessa hetstävlingar som innehöll alltifrån ägg till garnnystan och kolasnören. Haha.
 
Ken var missnöjd med domarna, haha.
 
Dagen efter var vi BRA MÖRA. Jag ville helst dö i soffan, men Sonny tvingade med mig ut i femman på Björnön i solnedgången och det kan ha varit den bästa idén någonsin. Det var helt fantastiskt skönt alltså! Bästa bakistipset!
 
Hej små fåren!
 
Guld.
 
Nu måste jag skynda mig in i duschen för idag börjar skolan! Woop! Jag är fan tokpepp även fast jag måste sitta och pendla till Eskilstuna var och varannan dag. Så vi får se hur den peppen kommer stå sig, hehe. Men nu känner jag bara att NU KÖR VI! Puss!

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så gott och kul med kräftskiva :D

2015-09-01 @ 12:17:16
URL: http://oslofru.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0