Mamma Mia!

2008-08-13@09:59:03
Var på bio med Elin igår kväll. Wow, verkligen Mamma Mia! Jag älskade den! Älskade den där musikalaktiga må-bra-feelingen som gör att man mår så bra när man går därifrån. Och scenen när Meryl Streep sjöng The Winner Takes It All gav mig tom några tårar i ögat.

i don't wanna talk if it makes you feel sad
and i understand
you've come to shake my hand
i apologize if it makes you feel bad
seeing me so tense
no self-confidence
but you see
the winner takes it all


Mkt fint. ABBA är grymt bra. Och Mamma Mia. Pierce Brosnan - vilken hunk. Tillochmed nu. Han är ju nästan gammal som gatan. Och fortfarande en hunk. Haha. 

Dagen spenderade jag med Emma. Här hemma och på stan. Jag köpte världens snyggaste kavaj på Gina. Blå och vit och snygg som bara den! Det är så lovely när man köper något som man verkligen verkligen gillar och bara vill ha på sig det hela hela tiden. Så den kommer absolut bli flitigt använd. Nu är nog Marre på ingång. Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på. Men jag ska försöka övertala henne att skjutsa mig på moppen till jobbet lite senare, ska nämligen jobba sju och en halv timme ikväll. Segt. Och nu har Bebban slutat också, så jag får hitta någon annan att ha roligt med. Ska nog läsa lite i Snabba Cash nu, även fast jag inte riktigt kommit in i den trots att jag läst nästan en tredjedel. Bäst att den blir bättre snart annars hoppar jag vidare till nån annan bok. Förresten så dracka jag min godaste hemlagade smoothie någonsin alldeles nyss. Vindruvor och ananas. Nästan lika mums som Brosnan, haha! I alla fall i yngre dar. L8R!







Kommentarer
Postat av: emmsss

jag grät nästa också när hon sjungde den låten! buhuw

2008-08-14 @ 09:18:58

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0