gut feeling!

2008-12-02@08:44:37



Morsning! What a day jag har framför mig! 12 timmars jobb, 10-10! My lord, kommer jag klara det? Klart jag kommer. Jag ska ju ha med mig lite lussekatter som jag ska belöna mig med varje rast. Då har jag något att se framemot. Plus att efter idag har jag två dagar off, ohwwee!

Gick upp tidigt idag så jag skulle kunna se den nya julkalendern. Visst, den går att se på nätet. Men det är inte alls samma sak. I början var jag sjukt tveksam. Vad är det här? Dåliga skådisar, handlingen fattade jag nada av och yada yada. Men efter ett litet tag kom jag på mig själv med att sitta och garva. Det måste ju betyda något. Och juste! I helgen blir det Becca-Vickan-helg. Inte en helg för tidigt! Mys på fredag och festis på lördag. Men så vill jag ner på stan på lördagen också. Är lite shoppingsugen. Och så tycker jag att det bara är så mys. Man hinner ju inte hänga downtown lika mkt nu som förut.

Men vet ni klockrenaste saken? Jag fixade att stänga kiosken igår helt själv, utan nån panik överhuvudtaget! Det tar sig! Bara för det går det väl åt pipan ikväll. Då tar jag resten av lussekatterna och tröstäter. Ha en fin dag!  
 
xoxoxoxoxoxoxoxoxo!

na na naaananana!
it sounded pretty good when i hit the floor,
i finally understood what i've been dying for!
all i ever wanted was a full time nurse,
today i found a way to slice my universe into pieces!
somebody call the police as
i'm counting UFO's!
i got a gut feeling about you,
i tried to work it out without you!
i got a gut feeling about you,
a permanent blackout without you!
i'm grooving to the planet,

got a hot gut feeling about you!
 

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0