Hi Barbie! Hi Ken!

2008-12-03@20:27:34
 
OK, ännu en dag på stan och fortfarande inga fler julklappar köpta. Bara nya skor och Ipren. Way to go. Shoppingen avslutades med lite sushi, julkalender och Vänner hos Kajsa och Sebastian. Men nu är jag hemma igen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. För jag är på hitte-på-humör och vill inte kolla på tv eller such. Anki den jäveln har saker på gång hela tiden. Imorgon tex. Då ska hon på Wallmans fast hon inte ens vet vad det är. Och det är som julafton för henne. Sen fyller hon år, ska på party, ska på jobbparty, bla bla bla. Jag ska jobba. Iaf i 3,5 veckor till. Och imorgon åker Emma till allas vår favoritö Gran Canaria. Och jag vet att hon och Patrik kommer ha det så mys där. Jag önskar er en trevlig semester med mycket sol, alkhohol och sex. :-) Och juste, nu kom jag på att jag måste skrapa min Bingolotto-julkalender! Sen ska jag testa de nya skorna och ta en Ipren. Gud, jag är en sån tönt.
 


 
 

Kommentarer
Postat av: ankan

hahah..du tar fan priset!

2008-12-03 @ 22:33:00

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0