i'm meeting my honey bunny today

2008-12-03@09:31:16
Fan. Jag försov mig idag. En timme. Jag som skulle kolla på julkalendern. Då får det bli ikväll istället. Om jag och A-K är klara på stan då vill säga. Ska åka på ett litet ärende snart, sen ska jag träffa A och försöka hitta lite mer julklappar. För jag är LEDIG idag! Helt otroligt skööööönt. Men, believe it or not, jag klarade gårdagan galant. Känns det som iaf. Så det firar jag med att äta upp morgondagens luckor i mina chokladkalendrar också. Man måste belönas när man varit duktig.

Ni som känner mig väl vet kanske att min mage är en strulig sak. Men nu har jag hittat botemedlet! En sån där hälsofil med persikosmak som är gudomligt god. Och den gör under med min ballongmage, som nu är en föredetta ballongmage. Jippi för det! Nej, nu har jag inte tid mera. :-)

Hutt hutt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Ring mig omn i har tråkigt=)

2008-12-03 @ 09:57:03
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha, belönas med morgondagens chockladbitar. din fuling ;P

2008-12-03 @ 14:00:06
URL: http://follee.blogspot.com
Postat av: victor

Åldrandet är en sjukdom som beror på slarv i evolutionen och orsakar massiva organskador, lidande, förnedring och ofrivillig död.Åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag,gamla människor är också människor.att vara gammal och skröplig är ohälsosamt men att vara ung och i god vigör är hälsosamt,hjälp vetenskapen besegra åldrandet annars kommer åldrandet besegra oss själva. Kolla gärna in min blogg som handlar om åldrandet :)

2008-12-03 @ 14:09:04
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: victor

Åldrandet är en sjukdom som beror på slarv i evolutionen och orsakar massiva organskador, lidande, förnedring och ofrivillig död.Åldrandet dödar 100 000 gamla människor varje dag,gamla människor är också människor.att vara gammal och skröplig är ohälsosamt men att vara ung och i god vigör är hälsosamt,hjälp vetenskapen besegra åldrandet annars kommer åldrandet besegra oss själva. Kolla gärna in min blogg som handlar om åldrandet :)

2008-12-03 @ 14:09:05
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0