Tänd ett ljus

2008-12-16@08:16:33
Yes! Jag är friskare! Men jag ska inte ropa hej innan jag är över ån iofs. Och idag ska jag jobba fast det egentligen bara är min enda lediga dag denna vecka. Men skitsamma. I need cash!

11 dagar kvar tills jag och A-K sitter på planet till Las islas Canarias! Jag kan fan inte vänta mer, jag vill åka NU NU NU! Men den som väntar på något gott! Jag har redan börjat filura lite på packningen. Jag ska försöka ha med mig så där sofistikerat lite, bara det nödvändigaste och inget onödigt trams som på ngt sätt alltid brukar infinna sig i väskan när den väl är packad. Jag är en sån där 'men tänk om-packare'. Men den här gången ska det bli ändring på det minsann. Det enda som är viktigt är ju i princip tandborste, ipod+högtalare, nagellack, bikini, solbrillor, pass och pengar. Det får nästan räcka.

Nu ska jag skutta in i duschen, slå in Ingers julklapp och dricka upp théet. Ha en bra dag!



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, lycka till med packningen ;)

2008-12-16 @ 11:38:33
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0