packa, packa upp, packa, packa upp, packa...

2008-07-22@13:48:08
Ja, så ser de senaste och kommande veckorna ut för mig mest hela tiden. Antingen till övernattningar hos mina mysiga kompisar, eller till något längre resor. Har precis packat upp packningen från Göteborg och snart är det dags att packa igen, till Barcelona. Men inte klagar jag direkt, det är ju för roligt.

Helgen var.. SUPERB! Hihi. Sandra och jag är ett så grymt radarpar så ni anar inte. Vi hann med allt vi ville hinna med dessutom. Liseberg, vinsippande, shopping, utgång, ännu mer shopping och en hel del slappande. Precis som det ska vara! Det dryga med att åka bort och ha roligt är att man bara vill tillbaka när man är hemma igen. Men sånt får man ta. Det är inte fy och skam här hemma heller faktiskt. I alla fall inte om man är frisk. Vilket man knappast kan säga att jag varit. Jag vet inte vad det är för mystiskt fel på mig. Söndagen hade jag ont i halsen, kanske lite feber och en förjävla rethosta. Igår var jag så hes så jag inte kunde prata, därav inte heller sitta i kassan. Idag har jag nån sorts magsjuka? Eller vad det nu kan vara. Har rävat galla ett antal gånger (mysigt jag vet), men nu känner jag mig konstigt nog hyfsat bra igen. Kan det gå över sådär fort? Jag håller tummarna.

Snart är Elin på ingång. Vi ska planera vår resa lite granna! Skriva packlista och sånt där ni vet. Värsta mysigt. Funderar på om jag hinner till affären och köpa lite frukt till en fruktsallad. Då skulle hon nog bli glad, stackaren som bara jobbar och jobbar. Får se om jag hinner. Först måste jag övervattna blommorna så inte K tror att jag är en oansvarig liten skitunge som inte ens klarar av att ta hand om vårt hem när han inte är hemma. Buh-bye!

   
   
   
   


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0